Connect with us
social network

Бильярд

TOP 15 BEST SHOTS ! Mosconi Cup 2019 (9 ball Pool)

Опубликовано

от



This compilation is created and edited by Evgeny Buslaev «genipool14»
With gratitude to:

15 Best 9 Ball Shots | Mosconi Cup 2019

USA
Skyler Woodward
Shane Van Boening
Billy Thorpe
Tyler Styer
Justin Bergman
Johan Ruijsink
Jeremy Jones
EUROPE
Joshua Filler
Eklent Kaçi
Alexander Kazakis
Jayson Shaw
Niels Feijen
Marcus Chamat

best pool shots, greatest pool shots, great pool shots

Продолжить чтение
27 комментариев

27 Comments

  1. James Roberts

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    The atmosphere this year was great, but the overall standard of pool was pretty poor.

  2. Mr M3MEZ Jr

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Filler is a coward

  3. John Youngblood

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Every time he says Jimmy I wanna smack him in the face.

  4. Sallim Atebar

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Shane would beat filler in a long race no problem. Race to 5 anyone can win

  5. diathekedriven

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Notice there are no shots from Kazakis here. They need to get rid of him. He's not a Mosconi cup player. If they would've had David Alcaide in there, they would've won. Kazakis is a nice guy and a good player, but they need to get rid of him for the EU side.

  6. diathekedriven

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    My favorite part was when Filler was crying at the end. Very satisfying. He brought it on himself. Shaw knows how to balance himself between being loud and obnoxious and still being respectable and liked. Hopefully Filler learns from his example in the future…

  7. Tarquin

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Alex Kazakis has no business ever being in the Mosconi Cup again. What a waste of a spot. They took that clown over Albin Ouchan… Not one of his shots made the highlight.

  8. Andrew Le

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    "Oooh, that's cold!"

    "Allow me to reheat it then." (makes shot)

  9. Костя Кор

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Больше половины — обычные удары. А вот крики толпы, да, бест оФ 15 )))

  10. DC Lee

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    As a german Pool Player, I apologize for Fillers behaviour. What a prick!!
    Congrats USA!

  11. Mike Collins

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    So this was Team European and Filler?

  12. phil18751

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Feijen jump shot was the best to be fare, hampered by the cushion had the hit the ball off at a 45" then played the white off 3 cushion for possession……
    Woodward straight jump shot up the table with the 2 ball over an open pocket was number 1 shot… guess an American made this vid…

  13. Mark Chase

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Filler can frig off

  14. Jeremiah Shields

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Niels is a beast

  15. Jeremiah Shields

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    I want to see shots that I as an ameture haven't made.

  16. Jeremiah Shields

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    First three shots aren't special

  17. Brian Schaeffer

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    I must have watched Woodward say "let's get the cash about 20 times now. Lmao!

  18. Jyotirmoy Kundu

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Europeans……… Hmmmmmm gentleman

  19. Trakouri Jackson

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    What's that instrumental music playing towards the end

  20. Don Dehning

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Get off of the table. Disrespectful

  21. David Dring

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Those team shirts are horrific. Like they were designed by someone who knocks back 18 cans of Monster a day

  22. we dem boyz

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    “we apologize for the language” they sure didn’t care when billy and skyler were talking about “the fuckin tittie” being in the way.

  23. Harshal Parmar

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    celebrate however you want after the match. flexing in between shots is just too cocky. gotta pay for it no matter how great of a player you are.

  24. Diablo -

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Most of this elementary… What's up with all the yelling? I understand the end, although… Idk, I guess I'm just old school.

  25. Kyle Harless

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    I understand the sheer excitement of winning but jumping on the pool table is out of line.

  26. FunnieDatUasked

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    I came here after watching Efron Reyes's best shots… it's like watching high bball after watchin NBA

  27. Fadil gaming

    5 декабря, 2019 at 11:07 дп

    Indonesian ?

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Бильярд

Николаева отстояла титул по «десятке»

Опубликовано

от

от

В первый день Первенства Санкт-Петербурга по пулу девушки, юноши и юниоры разыграли медали в дисциплине «десятка». Результаты можно назвать неожиданными.

У девушек свой прошлогодний титул сумела отстоять Кристина Николаева и это большой успех, учитывая серьёзную конкуренцию среди девушек. Неубедительно выступили воспитанницы сильнейшей городской школы по пулу PLAYPOOL, Только Мария Балакан вошла в четвёрку призёров, проиграв Николаевой за выход в финал. Блестяще выступила Ксения Куренкова, которой до победы в турнире не хватило всего одной партии.

Итоги:
1-е место: Кристина Николаева
2-е место: Ксения Куренкова
3-4-е место: Мария Балакан и Ксения Жукова

Турнир юношей до 16 лет получился самым массовым, собрав 20 участников. Победу Никиты Струнова можно назвать сенсационной. За весь прошлый сезон он ни разу не выходил в финал кубковых этапов или Первенства, хотя отметился рядом хороших выступлений на других турнирах, в том числе среди мужчин. Главным фаворитом был прошлогодний победитель Первенства Никита Кузнецов, но, в отличие от Николаевой, он не смог отстоять свой титул. В финаьном мачте всё решила контровая партия. Как и в прошлом году, призовое место занял Егор Свинцов. Ожидаемым можно назвать и выход в четвёрку Максима Королёва, который планомерно прибавлял весь прошлый сезон.

Итоги:
1-е место: Никита Струнов
2-е место: Никита Кузнецов
3-4-е место: Егор Свинцов и Максим Королёв

В малочисленном турнире юниоров Андрей Притуленко, в прошлом году выступавший в юношах, усложнил себе задачу, проиграв Евгению Антонову. Но это была лишь минутная слабоасть главного фаворита. В трёх слудующих матчах Андрей проиграл всего 4 партии, а выиграл 19. Комментарии тут излишни.

Итоги:
1-е место: Андрей Притуленко
2-е место: Евгений Антонов
3-4-е место: Георгий Воробьёв и Василий Баранов

Организаторы

Автор: Вадим Аданин. 29 январь, 2020 — 03:20

Продолжить чтение

Бильярд

СНУКЕР !!! SNOOKER !!! финальный фрейм European Masters 2020 под музыку !!!

Опубликовано

от



Нил Робертсон и Чжоу Юэйлун в финальном фрейме European Masters 2020 .
Ролик с музыкальным сопровождением !!!

Продолжить чтение

Бильярд

Snooker Lineups w/ my dad!

Опубликовано

от



I hope you enjoy this series, it will be a video on it every other day. As well as my snooker with my dad

Продолжить чтение

Trending